Forever Living Lifestyle - mareswe.blogg.se

mareswe.blogg.se

Forever Living Lifestyle

Publicerad 2014-11-12 20:13:00 i Allmänt,

 

 https://www.facebook.com/marko.popovic.372019

 

NETWORK MARKETING

Att folk kan vara så skeptiska innan de funderar eller testar när någon erbjuder chansen att de kan förändra sitt liv rejält men men läs detta exemplet så skriv själva vad ni tycker :-) 

 

Exempel: Du får en möjlighet till en mycket positiv och efterlängtad förändring i ditt liv men får veta att det behövs en investering på 5.000 kr, Du svarar; “NEJ jag kan tyvärr inte, jag har inte råd” I samma sekund som du säger detta slår hjärnan på OFF-knappen. Den börjar inte ens att fundera ut en lösning på problemet. Däremot om du får du samma erbjudande och svarar; JA vad kul, jag måste bara fundera ut hur jag löser penningfrågan. I detta läge slår du på ON-knappen och du börjar både medvetet och omedvetet fundera ut en lösning på problemet.

Det handlar helt enkelt om att istället för att säga “nej det går inte” fråga sig själv “HUR?? (löser jag detta) Det vore ju tråkigt att missa alla möjligheter som erbjuds här i livet bara för att du råkar ha tryckt på fel knapp;-)

 

Så tänk ni innan när någon har nått att erbjuda :-) 

https://www.facebook.com/marko.popovic.372019

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Nätets bästa sajter!